php i własne pcre

Sob, 3 Wrz 2005, 19:01:25 CEST

On Saturday 03 of September 2005 18:03, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Przełączyłem na systemowe - wyjdzie w praniu (niesestety w przypadku php
> 5.1 jest segfault gdy ma się ładowane pcre.so).
By było jasne - niezależnie od tego czy bundled czy systemowa - zawsze jest
segv.

> Nie za bardzo -
> http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/rozne/file-rpm-internal-changes.patch
>
> Z systemowym build kończy się:
> Compressing documentation
> in /home/users/arekm/tmp/alien-8.56-root-arekm/usr/share/doc/alien-8.56...
> ./README ./TODO
> Documentation compressed.
> + exit 0
> getOutputFrom(): Przerwany potok
Bug w bibliotece libmagic, zamyka deskryptor mimo iż go nie otwierała (akurat
stdin). Poprawiony.

Pozostaje jedna rzecz:

 while (fgets(buf, MAXPATHLEN, f) != NULL) {
-buf[file_mbswidth(buf)-1] = '\0';
+        // cut off CR, we _need_ bytes here, not characters
+buf[strlen(buf)-1] = '\0';
 process(buf, wid);
 if(nobuffer)
 (void) fflush(stdout);

i wtedy można by używać systemowego libmagic.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/