cvs vs svn...

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Śro, 7 Wrz 2005, 08:51:45 CEST

On Tuesday 06 of September 2005 20:30, Paweł Gołaszewski wrote:

> no.
>
> If you really want to move - find something that gives _real_ advantages.

dla mnie real adavantge, to np. wygoda w pracy. jak mam cos dlubac
na branchach z pakietem, ktory ma mase latek i pozniej to mergowac,
to na sama mysl o tych wszystkich kurowadach z przenoszeniem plikow
i szukaniem ich w gaszczu sources/ mi sie odechciewa juz na starcie.
jesli mam natomiast kazdy pakiet w odzielnym miejscu z podkatalogami
na branche/tagi, to cale zarzadzanie tym bajzlem jest mile i szybkie.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.