cvs vs svn...

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Śro, 7 Wrz 2005, 09:07:30 CEST

Pawel Sikora <pluto w agmk.net>:

> dla mnie real adavantge, to np. wygoda w pracy. jak mam cos dlubac
> na branchach z pakietem, ktory ma mase latek i pozniej to mergowac,
> to na sama mysl o tych wszystkich kurowadach z przenoszeniem plikow
> i szukaniem ich w gaszczu sources/ mi sie odechciewa juz na starcie.
> jesli mam natomiast kazdy pakiet w odzielnym miejscu z podkatalogami
> na branche/tagi, to cale zarzadzanie tym bajzlem jest mile i szybkie.

o... czy chodzi Ci o takie cos:  (staary checkout moj, ale... chyba
pokaze o co chodzi)

% ls -l src/screen
total 24
drwxr-xr-x   2 speedy   other        512 Aug  9 19:53 CVS
-rw-r--r--   1 speedy   other       6478 May 27  2004 screen.patch
-rw-r--r--   1 speedy   other       4069 Mar 25 22:37 screen.spec

% ls -l dst/screen
total 1664
-rw-r--r--   1 speedy   other     840519 Sep  7 09:05 screen-4.0.2.tar.gz

(gdzie dst/screen jest tworzone i sciagane z df/ftp/whatever)

--
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,
a sa to faktycznie jego ostateczne skladniki. (Artur Schopenhauer)