SPECS: mplayer.spec - release 2 - enable mmx*/sse*/3dnow* on amd64...

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 11 Wrz 2005, 17:34:30 CEST

It seems like on Sunday 11 of September 2005 14:38, Paweł Gołaszewski typed:

> Nie wiem, dlatego nie wyłączyłem autodetekcji.
> mmx/sse mają na 100% (w końcu to intelowskie zabawki)
> 3dnow i 3dnowex nie jestem pewien. Pamiętam, że miała być wymiana między
> intelem a amd technologii - na tej zasadzie sse* w amd się pojawiło.
>
> Ktoś wie coś pewniejszego na ten temat?

AFAIK 3dnow jest, ale co do 3dnowex nie potrafię w miarę jednoznacznie
powiedzieć.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek