SPECS: mplayer.spec - release 2 - enable mmx*/sse*/3dnow* on amd64...

Pepe pepe w apollo.pl
Nie, 11 Wrz 2005, 18:36:24 CEST

On Sun, 11 Sep 2005 17:34:30 +0200
Michal Chruszcz <troll w pld-linux.org> wrote:

> AFAIK 3dnow jest, ale co do 3dnowex nie potrafię w miarę
> jednoznacznie powiedzieć.

A gdzie to znalazłeś takie info że intele obsługują 3dnow ?

Ba ja znalazłem takie coś:
http://developer.intel.com/technology/64bitextensions/faq.htm

Q15: Does Intel__ EM64T include support for AMD's 3DNOW!* instructions?
A15: No. Intel's IA-32 architecture does not support the 3DNOW!
instruction set today. This will not change with the addition of our
Intel__ EM64T.

--
Pepe