Perl i architektura

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 13 Wrz 2005, 08:49:29 CEST

Paweł Gołaszewski napisał(a):
> To jest identyczna sytuacja jak ze wszystkimi paczkami - i386 pójdzie na
> i686, ale w drugą stronę już niekoniecznie.
Nikt przy zdrowych zmyslach i odpowiedniej wiedzy nie bedzie instalowal
paczek
i686 na i386. Mowie tutaj o przypadku odwrotnym, ktory jest jak
najbardziej prawdopodobny. Mi sie zdarzylo jak zapomnialem zmienic
architekture w poldek.conf przy instalacji z RescueCD, a instalowanie
pakietow dokonczylem na dzialajacym juz systemie, ze zmienionym poldek.conf.

> Cała taka zabawa, jak proponujesz, nie ma sensu, ponieważ robi tylko
> zamieszanie. Mi się na jednej maszynie zdarzyło bez reinstalacji robić po
> kolei upgrade: i586 -> i686 -> athlon -> amd64. To co proponujesz, owszem,
> żeby by i ułatwiło sprawę, ale też w niczym by specjalnie nie pomogło, bo
> miałbym pewnie wiele losowych błędów.
W czym? Przeciez mozesz miec zainstalowane czesc paczek i686 i czesc
i386/i586.
W wiekszosci przypadkow niczemu to nie szkodzi. Aktualizacji nie biore
pod uwage, bo z tym zawsze moga wystapic jakies problemy.

Pozdrawiam
Beorn