SPECS (AC-branch): slang.spec - tabs, utf8 info provided, patch nu...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 13 Wrz 2005, 12:03:55 CEST

Dnia wtorek, 13 września 2005 11:13, Jakub Bogusz napisał:

> Bconda utf-8 można IMO wywalić z tego slanga - na HEAD jest slang 2.0,
> więc nie ma sensu tworzyć dodatkowej wersji z ABI niezgodnym z żadną
> z nich.

potrzebowałem slang-a 1.4.x z utf8 żeby zbudować pewną aplikację
(na 2.0.x się budowanie krzaczyło). poza tym z tego co zauważyłem,
to suse i rh w spec-ach mają slang-a 1.4.x z utf8 (ze zmienionym api/abi)
na stałe. dlaczego u nas bcond utf8 jest wyłączony?

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.