SPECS (AC-branch): slang.spec - tabs, utf8 info provided, patch nu...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 13 Wrz 2005, 12:05:51 CEST

On Tue, 13 September 2005 11:13:13 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Bconda utf-8 można IMO wywalić z tego slanga - na HEAD jest slang 2.0,
> więc nie ma sensu tworzyć dodatkowej wersji z ABI niezgodnym z żadną
> z nich.

Ta wersja slanga z tym bcondem jest potrzebna do zbudowania
mc.spec obsługującego utf8.

--
Dariusz Laskowski                               Moje zdanie jest takie:
darlas at post.pl                               użytkownik ma dokładnie to