SPECS (AC-branch): slang.spec - tabs, utf8 info provided, patch nu...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 13 Wrz 2005, 13:45:02 CEST

Dnia wtorek, 13 września 2005 13:09, Artur Flinta napisał:

> Używasz tego też na konsoli, czy tylko w oknach terminala?
> Jeżeli na konsoli to jaką czcionkę ustawiłeś?

głownie w terminalu (kde)konsole.
na standardowej konsoli + fb dzieją się jakieś dziwne rzeczy.
zaraz po starcie systemu są krzaki (rc.sysinit wyrzuca `PROBLEMY`
przy ładowaniu fontów), po zalogowaniu na root-a i odpaleniu
`console reload` mc łapie ładnie wszystkie ramki i pliterki.
na konsolach != root pozostają krzaki nadal. ustawienia fontów
sysconfig/console mam takie same jak miałem dla pl_PL, czyli lat2-16.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.