SPECS (AC-branch): slang.spec - tabs, utf8 info provided, patch nu...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 13 Wrz 2005, 13:52:57 CEST

On Tue, 13 September 2005 12:37:05 +0200, Artur Flinta wrote:

> A buduje się mc z UTF8?

  Ostatnio próbowałem budować w okolicach 10 sierpnia
po tym jak w mc.spec grzebał niejaki pascalek. Program
zbudował się i zdawał się działać poprawnie. Nie krzaczył,
nie psuł ramek tam, gdzie psuje "zwykły" mc. Chyba było OK.

  Dłużej niestety nie mogłem testować, bo potrzebuję
mieć w systemie "zwykłego" slanga (bez uteefu) do slrn.

--
Dariusz Laskowski                      Mój punkt widzenia to po prostu
darlas at post.pl                      mój punkt widzenia. Nie zmienia