SPECS: python.spec - rel 4

Sob, 17 Wrz 2005, 21:38:39 CEST

On Saturday 17 of September 2005 21:25, Paweł Sakowski wrote:

> cvs up -r AC-branch readline.spec;grep Version readline
O to Ci chodzi. AC-branche nie zostały jeszcze skasowane (a dotyczy to
wszystkich przypadków typu udev, hal, readline itp). Za kilka tygodni zostaną
usunięte (o czym zdaje się już pisałem).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/