SPECS: python.spec - rel 4

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Sob, 17 Wrz 2005, 22:25:41 CEST

On Sat, 2005-09-17 at 21:38 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> O to Ci chodzi. AC-branche nie zostały jeszcze skasowane (a dotyczy to
> wszystkich przypadków typu udev, hal, readline itp). Za kilka tygodni zostaną
> usunięte (o czym zdaje się już pisałem).

Napisałeś, że usuniesz "później", a nie że przez dłuższy czas będziesz
utrzymywać repo w stanie, w którym nazwa branczy nie odpowiada ich
przeznaczeniu. I szczerze mówiąc coraz mniej rozumiem ostatnio (niegdyś
prostą) politykę stosowania branczy w PLD. W coraz większej liczbie
speców.

W związku z tym, w imię zrozumienia tej polityki, mam kilka pytań
odnośnie twoich ostatnich posunięć w PLD. Dla uniknięcia nieporozumień:
nie twierdzę, że ich treść jest zła, mam jedynie wątpliwości co do
formy.

#define foo (dowolny pakiet posiadający AC-branch zbudowany z HEAD).

1. Czy jeśli na foo.spec wykonam zmianę przeznaczoną dla Ac, to czy
powinienem ją skomitować na AC-branch?

2. Czy jeśli zmiana foo.spec jest istotna, czy powinienem ją puścić do
budowania? Od razu, czy "za kilka tygodni"? Z którego brancha?

3. (jeśli 1==nie||(2a==tak&&2c==HEAD)) Gdzie znajdę listę foo.spec,
które przez kilka tygodni podlegają szczególnemu traktowaniu? Z czego
wynika niechęć do ich traktowania jak wszystko inne?

4. Jak wygląda proces rezygnowania z podziału między AC-branch i HEAD?
Jaki jest los zmian wprowadzonych na AC-branch, a na HEAD nie
(forwardport?)? W szczególności interesuje mnie los zmian, które
nastąpiły po ostatnim auto-ac-foo-* z AC-branch oraz tych po pierwszym
auto-ac-foo-* z powrotem na HEAD.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution