SPECS: python.spec - rel 4

Sob, 17 Wrz 2005, 23:35:04 CEST

On Saturday 17 of September 2005 23:14, Paweł Sakowski wrote:

> "której się trzyma", czy "której się trzymam"? W pierwszym przypadku
> proszę o rozwinięcie myśli, bo dalej nie znam odpowiedzi na pierwsze
> pytanie (kiedy ja będę miał jakąś zmianę, gdzie mam ją komitnąć).
,,trzymam''. Jak nie wiesz gdzie to commituj na HEAD i na AC-branch  ;)

I bash.

> Zgodzisz się chyba, że zerkanie na FTP-a przy każdym specu jest
> czasochłonne (a potencjalnie każdy może podlegać szczególnemu
> traktowaniu).
Jak najbardziej (co prawda ta reguła działa obecnie tylko - sporo rzeczy jest
aktualizowanych w ac, potem się to uspokoi).

> Tym bardziej proszę o odpowiedź na drugą część pytania
> (czyli: dlaczego to komplikować).
Nie mogę usuwać ac-branchy to przykładowo problem (do obejścia no ale póki co
jest). Nie mam też czasu by poprzeglądać pakiety, potagować, pomergować co
tam przeoczono i pomęczyć o usunięcie AC-brancha. Zajęty jestem poprawianiem
rzeczy niebudujących się z nowym slangiem oraz nie budujących się wcale (a
potrzebnych do rebuildu z nowym readline).

Chcesz może pomóc?

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/