SPECS: python.spec - rel 4

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Sob, 17 Wrz 2005, 23:14:18 CEST

On Sat, 2005-09-17 at 22:48 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Na AC-branch chyba, że dotyczy to paczki, której wersja headowa już jest w
> main lub ready - wtedy head.

Nie doczytałeś definicji foo ;) Dotyczy to właśnie takiej paczki.

>  Nie jest to jednak reguła, której się trzyma na
> 100% - czasami wyskakują nieprzewidziane historie :/

"której się trzyma", czy "której się trzymam"? W pierwszym przypadku
proszę o rozwinięcie myśli, bo dalej nie znam odpowiedzi na pierwsze
pytanie (kiedy ja będę miał jakąś zmianę, gdzie mam ją komitnąć).

> Zerkając w ready/main. Są to hal, udev, readline, dbus...

Zgodzisz się chyba, że zerkanie na FTP-a przy każdym specu jest
czasochłonne (a potencjalnie każdy może podlegać szczególnemu
traktowaniu). Tym bardziej proszę o odpowiedź na drugą część pytania
(czyli: dlaczego to komplikować).

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution