nss_mysql - wniosek o zmianę pakietu na inny?

Wojciech Owczarek WYTNIJowcziWYTNIJ w owczi.net
Pon, 19 Wrz 2005, 11:27:06 CEST

Witam,

piszę w związku ze sprawą z którą właściwie nie wiem czemu nikt nie
zrobił nic od prawie roku(może inaczej, nie zrobił bo nie widział
potrzeby). Otóż moim zdaniem należy ostatecznie usunąć ten pakiet z
poldka(nss_mysql), ponieważ jest to projekt opuszczony i nie całkiem
działa - np kdm po prostu nie działa z tym paskudztwem, segfaultował mi
rok temu kiedy to testowałem. Także proponuję usunąć go, natomiast
wrzucić w końcu do poldka pakiet:

libnss-mysql (http://libnss-mysql.sourceforge.net/)

i zalecać jego używanie. libnss-mysql używa sam sourceforge, ja od roku
używam w firmie, działa ok i nie ma żadnych problemów

Problem polega na tym że biblioteka (/lib/libnss_mysql.so) jest dla obu
pakietów taka sama, czyli trzeba zastąpić jeden drugim.

Podejrzewam że zabawy z kombinacjami pam/nss/mysql/pam_mount/nfs/biurowy
desktop nie są aż tak popularne, ale na pewno w innych dziedzinach
ludzie też używają nss-mysql.

pozdrawiam,

owczi

--
   [x]--Wojciech---owczi---Owczarek--WO111-RIPE--[_][+]
    |--------- mailto: owczi|at|owczi|dot|net -------|