nss_mysql - wniosek o zmianę pakietu na inny?

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Wto, 20 Wrz 2005, 17:21:29 CEST

On Mon, 2005-09-19 at 11:27 +0200, Wojciech Owczarek wrote:
> piszę w związku ze sprawą z którą właściwie nie wiem czemu nikt nie
> zrobił nic od prawie roku(może inaczej, nie zrobił bo nie widział
> potrzeby).

We własnym nawiasie masz wyjaśnienie dlaczego nikt niczego nie zrobił.

>  Otóż moim zdaniem należy ostatecznie usunąć ten pakiet z
> poldka(nss_mysql), ponieważ jest to projekt opuszczony i nie całkiem
> działa - np kdm po prostu nie działa z tym paskudztwem, segfaultował mi
> rok temu kiedy to testowałem.

Instalowanie obowiązkowe nie jest.

>  Także proponuję usunąć go, natomiast
> wrzucić w końcu do poldka pakiet:
>
> libnss-mysql (http://libnss-mysql.sourceforge.net/)

Nie widzę pod powyższym adresem speca dla PLD, więc dalsze rozważanie
"wrzucenia do poldka" jest bezcelowe.

> i zalecać jego używanie.

A to mogę zrobić. Uwaga wszyscy: zalecam używanie libnss-mysql!
;-)

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution