Kernelowe zmagania...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 21 Wrz 2005, 22:08:17 CEST

On Wed, Sep 21, 2005 at 09:51:18PM +0200, Marcin Król wrote:
> 3. Nie wiem co ma kernel do KDE, ale po przejsciu na
> kernel24-2.4.31-2-smp wreszcie zapamietuje mi ulozenie ikonek na
> pulpicie :) w 2.6 od okolo 2.6.7-3 po kazdym przelogowaniu zawsze mi
> "zbieralo" ikonki w lewym gornym rogu pulpitu. Oczywiscie oprocz kernela
> nic sie nie zmienilo w systemie, konfiguracji czy ustawieniach kde.

O, ostatnio słyszałem jakieś bluzgi na samoczynne przestawianie ikonek
w KDE bez udziału właściciela. Ale maszyna jest na 2.4.x.

> 4. Na 2.6 po skonfigurowaniu dzwieku buzzzer milknie zastapiony ladnym
> "ding", ktore mozna sobie wylaczyc. Na 2.4 buzzer piszczy zawsze (np
> przy wciskaniu backspace w pustej linii polecen w konsole), co bywa
> irytujace jak sie pracuje np o 3 nad ranem.

Przełączyć terminal na "visual bell"?

> 5. Dla 2.4 nie buduje sie VMware :/ Wlasnie z tym walcze.

A bez vmware-any-any-update?
Kiedy budowałem VMware, to coś wrzucało bezwarunkowo rzeczy wymagające
2.6.x.

> P.S. Any ideas dlaczego dysk na scsi (aic7xxx) pod 2.4 pracuje wyraznie
> glosniej? :)

Lepsza winda w 2.6.x?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/