SPECS (AC-branch): poldek.spec - disabled xml metadata indexes sup...

Charles kkrenski w gmail.com
Czw, 22 Wrz 2005, 10:31:09 CEST

Dnia czwartek 22 września 2005 08:16, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Jaki jest tego powód?
>
> Teraz nie można poldkiem męczyć innych distro :/
Można chyba jak dotychczas, choć rzeczywiście w takim przypadku F4 odpada.
Cóż... nie sądziłem, że taka funkcjonalność jest komuś potrzebna w PLD.
Tym bardziej, że całkiem niedawno wyleciały z naszego poldka configi do
innych źródeł niż nasze ftp.
Co do powodów to są prozaiczne. Założyłem, że nie korzystamy z indeksów xml,
to po co poldek w zależnościach ma ciągnąć za sobą libxml2?
Ale OK. Zaraz zrobię bconda.
Tylko pytanie: jaki domyśly? - with czy without metadata?

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski