SPECS (AC-branch): poldek.spec - disabled xml metadata indexes sup...

Czw, 22 Wrz 2005, 10:43:13 CEST

On Thursday 22 of September 2005 10:31, Charles wrote:

> Można chyba jak dotychczas, choć rzeczywiście w takim przypadku F4 odpada.
> Cóż... nie sądziłem, że taka funkcjonalność jest komuś potrzebna w PLD.
> Tym bardziej, że całkiem niedawno wyleciały z naszego poldka configi do
> innych źródeł niż nasze ftp.
> Co do powodów to są prozaiczne. Założyłem, że nie korzystamy z indeksów
> xml, to po co poldek w zależnościach ma ciągnąć za sobą libxml2?
> Ale OK. Zaraz zrobię bconda.
> Tylko pytanie: jaki domyśly? - with czy without metadata?
Domyślnie z supportem do metadata. Zależność od libxml2 straszna nie jest.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/