Kernelowe zmagania...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 22 Wrz 2005, 23:20:22 CEST

> 1. kernel-grsecurity-smp-2.6.11.10-6: dzialal super, ale po ktoryms
> kolejnym dist-upgrade regularnie oopsuje przy podpinaniu urzadzen usb i
> przy resetowaniu wirtualnej maszyny w vmware. Tak naprawde to wiesza na
> sztywno maszyne, a napisalem "oopsuje" bo 2 moze 3 razy zdazylo mi
> wypluc oopsa na ekran nim maszyna umarla.

Blah. Musialem byc pijany jak pytalem googli o problem :( Z tego co
google mi teraz mowia to wynika, ze problem jest szerszy i dotyczy
niektorych plyt glownych, zwlaszcza tych na chipsetach via i zwlaszcza
tych dwu procesorowych, a takowa wlasnie mam. A to w ktorym momencie
system idzie do piachu zalezy od tego jaki sprzet siedzi na wylaczanym
irq. Na lkml widze kilka patchy na to, jak rowniez informacje, ze
problem nadal nie zostal do konca rozwiazany. Aha. Pisza tez, ze na 2.4
ten problem nie wystepuje, czyli calkiem jak u mnie. No nic, pozostaje
czekac :) A pisze to po to, zeby ew. inne osoby z plytami typu dual na
via mogly sobie znalezc info w archiwum :)

M.