Kernelowe zmagania...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 22 Wrz 2005, 00:00:25 CEST

> 1. kernel-grsecurity-smp-2.6.11.10-6: dzialal super, ale po ktoryms
> kolejnym dist-upgrade regularnie oopsuje przy podpinaniu urzadzen usb i
> przy resetowaniu wirtualnej maszyny w vmware. Tak naprawde to wiesza na
> sztywno maszyne, a napisalem "oopsuje" bo 2 moze 3 razy zdazylo mi
> wypluc oopsa na ekran nim maszyna umarla.

Plum. Zlapalem troche logow i zrobilem fotke oopsowi.

http://hawk.limanowa.net/oops/

Sorry, ze fotka zamazana innej niestety nie bedzie :/ Ale czytelna
jeszcze jest. To co jest na poczatku loga (do linijki o apm) pojawia sie
samo w kilka, kilkanascie minut po uruchomieniu systemu. To co jest w
dalszej czesci loga pojawia sie zaraz po podpieciu urzadzenia usb. Po
ostatniej linijce ktora jest w logu pojawia sie to co na fotce. Jezeli
wlacze urzadzenie usb przed tym co jest na poczatku loga, to wszystko
dziala (ale to juz pisalem w innym mailu pare dni temu).

M.