moj pierwszy spec...

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Śro, 19 Kwi 2006, 16:52:11 CEST

On Wed, Apr 19, 2006 at 04:43:10PM +0200, Lukasz B wrote:

> czy mam to za kazdym razem recznie modyfikowac?
> skad wziac adapter.awk ?

w katalogu SPECS
cvs up adapter.awk

nie zauważyłem wcześniej: sea_1 jest to wersja do jakiej jest ten theme
przeznaczony, nie powinno być częścią _realname, oczywiście działa tak
samo, ale jest ładniej

> zatem proponuje poprawic
> http://pl.docs.pld-linux.org/devel_zatwierdzanie_cvs.html
> gdzie wlasnie o tym pisza.

ciekawy atrukuł, pierwszy raz czytam
ale tam jest napisane co się najczęściej robi, a nie co się robi za
pierwszym razem
zresztą, nie trzeba było tego wpisu wyrzucać to by -U zadziałało

> wiec wlasciwie czy mam wypelniac changelog, a jak nie, to gdzie dopisuje
> sie komentarz
> do zmian w pliku?

w mailu

> sorry za upierdliwosc... :)