moj pierwszy spec...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 16:52:42 CEST

On Wed, Apr 19, 2006 at 04:43:10PM +0200, Lukasz B wrote:

> czy mam to za kazdym razem recznie modyfikowac?
> skad wziac adapter.awk ?

są w cvs, w module SPECS:
$ cvs up adapter adapter.awk
$ ./adapter plik.spec

> wiec wlasciwie czy mam wypelniac changelog, a jak nie, to gdzie dopisuje
> sie komentarz
> do zmian w pliku?

dodaje się go przy wysyłaniu zmian do CVS, czyli przy commitowaniu.
Z oczywistych względów mogą to tylko osoby z opowiednimi uprawnieniami.
Jeśli chciałbyś, aby spec był commitnięty z odpowiednim komentarzem,
podaj go wysyłając go mailem na listę.

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..