SPECS: rpm.spec - added lzma patches (lzma has high compression ra...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 23 Kwi 2006, 20:21:17 CEST

On Sun, 23 Apr 2006, Artur Flinta wrote:

> Zysk faktycznie bardzo przyzwoity, ale czas kompresji zwala z nóg :)
> Inna sprawa, że dekompresja też robi wrażenie, a to właśnie ona jest
> częściej używana niż kompresja (więcej razy się rozpakowuje gotową
> paczkę niż ją robi). Dal mnie całkiem ciekawa rzecz :)

Cóż - proporcja bzip2/gzip jest jeszcze większa :)
Tyle, że jest duży zysk przy dekompresji.

IMO - warte zachodu. Moc builderów i tak będzie wzrastała systematycznie.
Jeżeli tylko da się to wprowadzić bez większych problemów to chyba warto.
~10-20% piechotą nie chodzi na ftp-ie...