SPECS: rpm.spec - added lzma patches (lzma has high compression

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Wto, 25 Kwi 2006, 21:56:37 CEST

On Tue, Apr 25, 2006 at 11:15:42AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [...]

ożywam squashfs'a skompresowanego lzma na moim ppcrcd i chodzi to
powiedział bym lepiej niż ten normalny, z zlib

> Faktem jest, ze wymaganie zewnetrznego programu do instalacji pakietow jest
> potencjalnym proszeniem sie o klopoty. Ja bym wolal miec do tego jedna,
> statyczna binarke, ktora niczego nie wymaga...

tym bardziej że to w C++, z czym łatwo o kłopoty podczas upgrejdowania
systemu wraz z libstdc++

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org