squirrelmail.spec - pytanie

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 24 Kwi 2006, 20:05:09 CEST

On Mon, 24 Apr 2006, Marcin Król wrote:
> Czy sa przeciw wskazania zeby pluginy ze squirrelmail.spec wydzielic do
> osobnych specy? Kilka i tak jest juz wydzielone, wiec IMO albo
> wydzielamy wszystkie albo trzymamy wszystkie w squirrelmail.spec.

Kiedyś chciałem to powydzielać, ale zabrakło mi zapału/czasu/chęci
(niepotrzebn skreślić).

To powinno być zrobione, bo i tak wszystkie pluginy są rozwijane osobno.

> Userom korzystajacym z obecnych "wbudowanych" pluginow zniknie czesc
> funkcjonalnosci do czasu az doinstaluja sobie owe pluginy. Sam squirrel
> nie powinien przestac dzialac, przynajmniej nie przestal u mnie.

hhhmmm...
Możnaby zrobić tak jak jest teraz z apache i apache-base.

Tak BTW - w TH chyba ten wirtualny pakiet apache jest do porzucenia...

> P.S. Pytania dotycza Ac, Th mnie poki co nie interesuje. Najwyzej sie
> mergnie ewentualne zmiany z AC-branch na HEAD. W przypadku braku
> zainteresowania bede przystepowal do wydzielania pluginow do osobnych
> specy.

Myślę, że praktycznie wszystkie zmiany do AC powinny być w TH z automatu,
wiec tutaj nie ma o czym chyba mówić...