[th] instalacja

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 27 Kwi 2006, 22:30:33 CEST

Dnia 27-04-2006, czw o godzinie 20:40 +0200, stacho w venco.com.pl
napisał(a):
> Witam!
> Wczoraj się 'porwałem' i ..... poszło nieźle.
> Instalowałem z RescueCD, do kompletu brakowało
> busybox-initrd, wziąłem z AC, ale to komplikuje.
> Czemu w 'th' brak busyboxa?
> Przecież się buduje, to co jest e cvsie?

W Th brakuje masy rzeczy. The point is - nie ma sensu kompilować
pakietów, które od Ac się różnią absolutnie niczym. Th nie jest pełną
linią dystrybucyjną jeszcze i duplikowanie tych samych paczek jest
bezcelowe, Th nie da się w pełni używać bez źródeł Ac.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux