[th] instalacja

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Czw, 27 Kwi 2006, 23:08:11 CEST

Dnia 27-04-2006, czw o godzinie 22:30 +0200, Patryk Zawadzki napisał(a):
[...]
> W Th brakuje masy rzeczy. The point is - nie ma sensu kompilować
> pakietów, które od Ac się różnią absolutnie niczym. Th nie jest pełną
> linią dystrybucyjną jeszcze i duplikowanie tych samych paczek jest
> bezcelowe, Th nie da się w pełni używać bez źródeł Ac.
<marzenie>
Hmmm. Do tego by się przydało żeby "Repository  priority" i/lub "unique
package names" pozwalało dać większy priorytet na th - nawet jak tam
jest niższa wersja (a są takie pakiety)
</marzenie>
Nie sprawdzałem - opieram się na informacji z "man poldek.conf", a może
to tak właśnie funkcjonuje?
--
Pozdrawiam
Krystian T