[th] instalacja

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Pią, 28 Kwi 2006, 09:14:50 CEST

06-04-27, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> napisał(a):
> W Th brakuje masy rzeczy. The point is - nie ma sensu kompilować
> pakietów, które od Ac się różnią absolutnie niczym. Th nie jest pełną
> linią dystrybucyjną jeszcze i duplikowanie tych samych paczek jest
> bezcelowe,
Problem to nowe gcc chyba ? :). Moim zdaniem instalacja paczek z Ac do
Th jest niepelno-sprytna.

> Th nie da się w pełni używać bez źródeł Ac.
A mi sie udalo ;). postawilem Th i zadnej paczki z Ac nie bralem,
wszystko budowane dla Th. Uzywam w pelni systemu i nie czuje potrzeby
zainstalowania niczego z Ac, duzo buduje z CVS ale to zaden problem.

--
Piotr 'SlashBeast' Karbowski
Another Happy Th User