rpm.macros, filterout...

sparky w pld-linux.org sparky w pld-linux.org
Pon, 7 Sie 2006, 20:31:10 CEST

On Mon, Aug 07, 2006 at 06:12:48PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A co ma _ld do CFLAGS i CXXFLAGS?

to że ktoś może je tam wrzucić, co nie będzie żadnym fatalnym błędem bo
ldflags i tak mają prefiks '-Wl,', a poprawi to konsolidowanie okropnie
zrobionych pakietów

wiele razy widziałem (i poprawiałem) coś w stylu:
$(CCLD) $(CFLAGS) -o $@ $(OBJS) $(LIBS) $(LDFLAGS)

jeśli -Wl,--as-needed będzie też w CFLAGS to zadziała, jeśli tylko w
LDFLAGS to nie

zdarzały się też przypadki że w ogóle nie było LDFLAGS

w skrócie:
sugerowałem się tym że flagi linkera nie przeszkadzają w CFLAGS

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org