rpm.macros, filterout...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 7 Sie 2006, 20:57:16 CEST

On Mon, Aug 07, 2006 at 08:31:10PM +0200, sparky w pld-linux.org wrote:

> to że ktoś może je tam wrzucić, co nie będzie żadnym fatalnym błędem bo
> ldflags i tak mają prefiks '-Wl,', a poprawi to konsolidowanie okropnie
> zrobionych pakietów
>
> wiele razy widziałem (i poprawiałem) coś w stylu:
> $(CCLD) $(CFLAGS) -o $@ $(OBJS) $(LIBS) $(LDFLAGS)
>
> jeśli -Wl,--as-needed będzie też w CFLAGS to zadziała, jeśli tylko w
> LDFLAGS to nie
>
> zdarzały się też przypadki że w ogóle nie było LDFLAGS
>
> w skrócie:
> sugerowałem się tym że flagi linkera nie przeszkadzają w CFLAGS

Ale kto miałby wrzucać flagi linkera do %{rpmldflags}?
Przecież tylko tego dotyczą te makra. Reszta jest kwestią speca.

A jeśli już mowa o zwiększaniu uniwersalności, to niektóre pakiety
wymagają -O/-O1 zamiast -O0 przy budowaniu pakietów z debug.
Powyższe %filterout do tego nie wystarczy...

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/