rpm.macros, filterout...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 7 Sie 2006, 21:57:24 CEST

On Mon, Aug 07, 2006 at 09:20:47PM +0200, sparky w pld-linux.org wrote:
> [...]

Argh. Nie ma to jak odpisywać mając półtorej nocy do odespania.
Miało być %{rpmcflags}/%{rpmcxxflags}.
Oczywiście %{rpmldflags} służy do umieszczania flag linkera
i tam %filterout_ld powinno się znaleźć.
Chodziło mi o to, po co %filterout_ld jest w %{rpmc*flags}.

> ja ?

> dzięki wrzuceniu -Wl,--as-needed znalazłem 2 problemy z LDFLAGS, potem
> napisałem sobie gcc.wrapper'a

> a to nie wiem, nigdy z debug nie buduję

Może %filterout + %specdebugflags (żeby dodać -O1 na końcu)?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/