rpm.macros, filterout...

sparky w pld-linux.org sparky w pld-linux.org
Pon, 7 Sie 2006, 22:20:59 CEST

On Mon, Aug 07, 2006 at 09:57:24PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Argh. Nie ma to jak odpisywać mając półtorej nocy do odespania.

nie szkodzi, nie zauważyłem że było napisane rpmldflags zamiast
rpmcflags

> Miało być %{rpmcflags}/%{rpmcxxflags}.
> Oczywiście %{rpmldflags} służy do umieszczania flag linkera
> i tam %filterout_ld powinno się znaleźć.
> Chodziło mi o to, po co %filterout_ld jest w %{rpmc*flags}.

po to że rpmc*flags jest na podstawie optflags, które niema nic z C w
nazwie ? i wydaje mi się że czasem wrzucenie ldflags do zmiennej CFLAGS
nie jest zupełnie głupim pomysłem, i w żadnym przypadku nie jest
niedozwolone...
oczywiście mam na myśli przypadki kiedy user sam sobie buduje, nie o
dystrybucję (bo w dystrybucji to naprawiamy Makefile / .am)

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org