rozstrajanie budowniczych...

Czw, 17 Sie 2006, 21:29:45 CEST

Cezary Krzyzanowski wrote:

> O co chodzi? Przecież nie mam wszystkich archów w domu i puszczam na
> buildery, jak u mnie się zbuduje.
>
> Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że wysyłasz każdą paczkę 2x, najpierw
> test?

Moze Pawel jak cos robi, to wie co.
Jesli ty nie jestes w stanie ocenic, czy nie popsules danej arch, to
puszczaj najpierw do test.

Puszczanie niedokonczonych pakietow do main na pewno nie jest dobrym
pomyslem.*)

*) Jesli nie wiesz o co chodzi, to zacytuj caly list przedpiscy. Istotne
   wyciales, a ja nie bede grzebal po archiwum.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61