rozstrajanie budowniczych...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 17 Sie 2006, 21:41:36 CEST

On Thursday 17 August 2006 21:29, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze Pawel jak cos robi, to wie co.
> Jesli ty nie jestes w stanie ocenic, czy nie popsules danej arch, to
> puszczaj najpierw do test.

sprawa się już wyjaśniła.
Kolega wykomentował plik z %files na ppc, bo początkowo nie miał pojęcia,
co było przyczyną, ale później dotarł do kruczka w configure.in i się nauczył,
że tak powiem czytać z uwagą :) nauczył się też, że tagów buildera się nie
przesuwa, oraz do czego służy *-debuginfo. jak dla mnie /EOT.