[for GNOMErs only] właściciele podstawowych katalogów

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 17 Sie 2006, 23:41:57 CEST

Dnia 17-08-2006, czw o godzinie 23:28 +0200, havner napisał(a):

> Bo pomijajac fakt ze pakiet o ktorym mowa mial byc niezalezny od gnome
> to samo gnome-libs to jest gnome 1.4, nie 2.x.

I dzięki temu moja ignorancja wyszła mi na dobre. Miałem w systemie
pakiet do niczego mi niepotrzebny, a wcześnie nie zwróciłem na niego
uwagi...
Przetwarzanie zależności...
Zaznaczono 1 pakiet do usunięcia:
R gnome-libs-1.4.2-14