[for GNOMErs only] właściciele podstawowych katalogów

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 18 Sie 2006, 12:22:03 CEST

Dnia 17-08-2006, czw o godzinie 22:42 +0200, Krystian Tomczyk
napisał(a):

> Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mam dużych wiadomości jeśli chodzi o
> linuksa, ale się staram.
> O ile chodzi o zaproponowane gnome-libs to nie bardzo rozumiem czemu aż
> tak zareagowałeś.
> Poczytałem opisy do różnych pakietów gnome i ten wydawał mi się
> odpowiednio podstawowy - w odróżnieniu od filesystem, który uznałeś za
> zbyt podstawowy i na tej podstawie wyraziłem moje zdanie zaznaczając, że
> jest to IMVHO... Czy to coś złego?

O to, że -libs jest ba biblioteki, a GNOME ma swoje biblioteki w libg*.
Dyskusja była nad tym, gdzie wsadzić *katalogi* wypełniane później przez
pakiety. Hint: nowy rpm nie pozwala zainstalować pakietu, który próbuje
pisać po nieistniejącym katalogu.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux