SPECS: mcabber.spec - added new unpacked help files

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Sob, 19 Sie 2006, 21:36:22 CEST

Dnia wtorek, 15 sierpnia 2006 06:58, piti napisał:
> Author: piti                         Date: Tue Aug 15 04:58:43 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - added new unpacked help files

Cześć,
te pliki co prawda nie są aż tak nowe (istniały już w poprzednich wersjach),
ale ze względu na złe ustalanie w ./configure zmiennej DATA_DIR mcabber ich
nie umie odczytać. Zamiast /usr/share jest tam $/usr/share.

I teraz problem jest taki, można wrzucić patcha na configure
-  ac_define_dir=`eval echo $"${datadir}"`
+  ac_define_dir=`eval echo "${datadir}"`
i wszystko będzie ok; jednak to nie ma sensu, ponieważ później wykonują się
makra %{__auto*}, które zmianę nadpiszą, a te makra na pewno ot tak sobie tam
nie są.

I teraz moje pytanie: jak poprawić tą zmienną po wykonaniu makr %{__auto*}
i %configure?

Pozdrawiam,
Piotr Budny