porzadki na distfiles

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 20 Sie 2006, 00:48:02 CEST

On Sat, Aug 19, 2006 at 09:35:49PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mozna przerzucic do cvs...

Nawet pewnie trzeba, chodzilo mi tylko zeby to nie szlo do smieci od
razu :-)

> ZTCP, nie.
> distfiles mialo byc do plikow binarnych.
> Jesli _duze_ latki maja byc na df, to mozna, i nawet nalezaloby, je
> skompresowac. Przestana byc tekstowe.

Zgadza sie.

> Pozostaje kwestia
> #define duze ...
> (bo mozna dorzucic dodatkowy test na rozmiar)

Wielkosc jest tu kwestia wzgledna, bardziej imo powinno to zalezec od
tego czym jest patch.
Np jakichs czesto wydawanych lat zwiekszajacych funkcjonalnosc kernala
(suspend2), czy driverow.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org