update-icon-cache w %post

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 23:28:49 CEST

On Mon, Aug 21, 2006 at 11:14:56PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> I w jaki sposob mialby sie odbywac wybor zgodny z upodobaniami uzytkowniaka?

Patrz nizej.

> Czesto mamy do czynienia z "zestawem" zredukowanym do jednej ikony, bo
> wiecej nie potrzeba. Lub co najwyzej kilka roznych w roznych
> rozdzielczosciach.

I do tego wlasnie jest hicolor, ZTCW to nie jest konkretny zestaw ikon,
ale placeholder dla takich pojedynczych rzeczy na ktory jest fallback w
przypadku nie odnalezenia ikony w zestawie przez nas uzywanym.

> A jak jest to ikonka dopasowana do jednego z juz istniejacych zestawow?
> Trudno wymagac, zeby gotowe motywy z ikonami zawieraly ikony dla wszystkich
> mozliwych aplikacji.

To niech ta ikona leci do tego zestawu i jego wlasnie wymaga. Trudno
sie spodziewac ze filesystem.spec bedzie zawieral katalogi wszystkich
mozliwych zestawow ikon tylko po to by ich nie wymagac, zreszta
przypadki ze program zawiera kilka alternatywnych ikon do roznych
zestawow sa rzadkie (jesli w ogole sa, bo sam nie kojarze).
Ew. mozna takie ikony wydzielic do podpaczek, wiem overkill, ale nie mam
innego pomyslu.

> Caly czas mowie nie o jednej, a o kilku _alternatywnych_ (do wyboru przez
> uzytkownika)

Uzytkownik ma wybor tylko przez wybranie zestawu ikon. Wiec jesli jest
kilka alternatywnych to trzeba je po tych zestawach porozmieszczac. Nie
ma takiego cudu zeby wsadzic te ikony w jedno miejsce w stylu:

%{name}-%{icontheme}.[png]

I wybor zestawu bedzie zalatwial sprawe. Albo wsadzasz wszystkie mozliwe
katalogi zestawow ikon do filesystem albo zaleznosci sa nieuniknione.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org