update-icon-cache w %post

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 23:32:21 CEST

On Mon, Aug 21, 2006 at 11:28:49PM +0200, havner wrote:
> I do tego wlasnie jest hicolor, ZTCW to nie jest konkretny zestaw ikon,
> ale placeholder dla takich pojedynczych rzeczy na ktory jest fallback w
> przypadku nie odnalezenia ikony w zestawie przez nas uzywanym.

"In order to have a place for third party applications to install their
icons there should always exist a theme called "hicolor""

"Implementations are required to look in the "hicolor" theme if an icon
was not found in the current theme."

Dzieki freetz :-)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org