update-icon-cache w %post

Pon, 21 Sie 2006, 23:44:54 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> http://standards.freedesktop.org/icon-theme-spec/latest/ar01s03.html
>
> i przestań gdybać ;P

A jednak sie przyczepie.
Nie ma tam nic o sposobie rozszerzania motywow o ikony dla programow.

Sprowadze moje zagadnienie do przykladu:

Gdzie moja aplikacja, ktora wlasnie napisalem ma umiescic ikony do uzywania
z motywami X i Y, jesli przy wyborze motywu X w GNOME _powinna_ uzywac
innych ikon niz przy wyborze motywu Y ?
A dokladniej, chodzi o doprowadzenie do sytuacji, ze gdy programy GNOME
korzystaja z motywu X moj program ma pod zadnym pozorem nie uzywac swoich
ikonek dopasowanych do motywu Y. I vice versa. Bo wtedy brzydko wygladaja.

Chyba nie twierdzisz, ze powinienem w tym celu do swojej aplikacji
skopiowac z GNOME cala obsluge motywow...

Oczywiscie zamiast X i Y moga byc dowolne dwa motywy, dla ktorych mi jako
autorowi aplikacji chcialo sie przygotowac ladne ikonki. Nic nie stoi na
przeszkodzie, zeby w programie byla tez inna ikonka (hicolor) dla innych
motywow, ale nie majaca zastosowania przy wlaczonych motywach X i Y.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61