update-icon-cache w %post

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 22 Sie 2006, 00:25:26 CEST

On Mon, Aug 21, 2006 at 11:44:54PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Gdzie moja aplikacja, ktora wlasnie napisalem ma umiescic ikony do uzywania
> z motywami X i Y, jesli przy wyborze motywu X w GNOME _powinna_ uzywac
> innych ikon niz przy wyborze motywu Y ?
> A dokladniej, chodzi o doprowadzenie do sytuacji, ze gdy programy GNOME
> korzystaja z motywu X moj program ma pod zadnym pozorem nie uzywac swoich
> ikonek dopasowanych do motywu Y. I vice versa. Bo wtedy brzydko wygladaja.

KJM ;-P

Przeciez Ci napisalem jasno i wyraznie: "do katalog z odpowiednimi motywami".

X do %{_iconsdir}/X/
Y do %{_iconsdir}/Y/
fallback do %{_iconsdir}/hicolor/

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org