update-icon-cache w %post

Pon, 21 Sie 2006, 23:50:34 CEST

havner wrote:

> Patrz nizej.

> I do tego wlasnie jest hicolor, ZTCW to nie jest konkretny zestaw ikon,
> ale placeholder dla takich pojedynczych rzeczy na ktory jest fallback w
> przypadku nie odnalezenia ikony w zestawie przez nas uzywanym.

KJM!
Ile razy mam powtarzac, ze nie chodzi mi o defaultowa ikonke, ktora sobie
bedzie siedziec w hicolor, ale o ikonki dopasowane do konkretnych motywow,
ktore wraz z tymi motywami maja byc uzywane? (Bo autorzy motywow takiej nie
przewidzieli, a motywy powstaly wczesniej niz program.)

[...]
> Ew. mozna takie ikony wydzielic do podpaczek, wiem overkill, ale nie mam
> innego pomyslu.

No dobra, o to mi chyba chodzilo.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61