scourge.spec

lisu lisu87 w gmail.com
Czw, 24 Sie 2006, 02:15:19 CEST

chce zrobic updeta tego projektu i co do spec'a mam pare pytan:

1. spec musi robic dowiazanie symboliczne w /usr/bin, a konkretnie
dowiazanie takie:

ln -s /usr/bin/wx-gtk2-ansi-config /usr/bin/wx-config

w ktorej sekcji mam to umiescic tak, zeby taka operacja sie powiodla? a
moze jakos inaczej robi sie takie rzeczy?

2.  po wypakowaniu zrodel w katalogu scourge powstaja dwa katalog:
scourge oraz scourge_data. Problem polega na tym, ze zanim rozpocznie
sie configure i make nalezy wejsc do katalogu scourge, jak mozna to
zrobic inaczej niz tak:

%build
cd scourge/
%{__aclocal}
%{__autoconf}
%{__autoheader}
%{__automake}

Z gory dziekuje za wytlumaczenie mi tych rzeczy :)

Pozdrawiam