[Th] udev 098

havner havner w smtp.kamp.pl
Czw, 24 Sie 2006, 11:56:33 CEST

On Wed, Aug 23, 2006 at 11:35:51PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> Hi, krótki raport o udev na HEAD:
>
> wywaliłem symlinki do cdromów, aktualnie trzeba sobie wyskrobać regułkę
> (najprościej skopiować example.rules i wyedytować co załatwia problem
> raz na zawsze o ile nie zmieniamy napędów co drugi dzień).
> Powodem wywalenia jest ich błędne działanie w przypadku wielu napędów,
> a w udev nie ma aktualnie mechanizmu, który rozwiązywałby ten problem.

Zostaw chociaz te wpisy w tej samej formie w tym samym miejscu
zakomentowane. Jednak niektorym one dzialaja a zdarza mi sie przekladac
dysk do innego kompa i dynamiczne symlinki sa lepsze.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org