SPECS: perl-HTML-Widget.spec - release 3: BR:

Bartek Jakubski b.jakubski w gmail.com
Pią, 25 Sie 2006, 15:53:20 CEST

On Fri, Aug 25, 2006 at 02:58:56PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jesli te moduly sa tylko dla testow, to budowanie z --without trsts nie
> powinno ich wymagac.

I nie wymaga. Chodzi o to, żeby nie wymagało też z włączonymi - bo akurat
testy robione przy pomocy T::P::Coverage są nam niepotrzebne.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo at histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --