SPECS: perl-HTML-Widget.spec - release 3: BR:

Pią, 25 Sie 2006, 19:39:52 CEST

Bartek Jakubski wrote:

> I nie wymaga. Chodzi o to, żeby nie wymagało też z włączonymi - bo akurat
> testy robione przy pomocy T::P::Coverage są nam niepotrzebne.

W takim razie sklonny jestem zgodzic sie z qbooshem, ze nalezaloby wylaczyc
te testy w pakietach.
Chyba, ze niezaleznie od obecnosci Test::Pod::Coverage nie bedzie roznicy
w wynikowych pakietach (pliki i R:).

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61