SPECS: perl-HTML-Widget.spec - release 3: BR:

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 25 Sie 2006, 21:21:38 CEST

On Fri, Aug 25, 2006 at 07:39:52PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> W takim razie sklonny jestem zgodzic sie z qbooshem, ze nalezaloby wylaczyc
> te testy w pakietach.

Albo wyłączyć, albo wymagać tych modułów dla testów.
Zestaw wykonywanych testów powinien być deterministyczny w ramach środowiska
określonego przez BR/BC pakietu.

> Chyba, ze niezaleznie od obecnosci Test::Pod::Coverage nie bedzie roznicy
> w wynikowych pakietach (pliki i R:).

W wynikowych nie ma różnicy (poza przypadkiem ew. modułów testujących
opartych na T::P lub T::P::C). Może być w przechodzeniu testów.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/