NVidia 1.0.8774

Bartosz Swiatek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Sob, 26 Sie 2006, 13:07:06 CEST

Am Samstag, 26 August 2006 schrieb £ukasz Ma¶ko <ed w yen.ipipan.waw.pl> :

>W³a¶nie wrzuci³em do CVS-u poprawion± wersjê X11-driver-nvidia.spec
- update
>do 1.0.8774 (przy okazji mam niejasne przeczucie, ¿e chyba co¶ namiesza³em

>z tagami, jakby kto¶ móg³ to poprawiæ, je¶li tak jest rzeczywi¶cie).
>Najwa¿niejsze - wed³ug zapewnieñ NVidii, ten sterownik powinien
dzia³aæ z
>xorg 7.1 - poniewa¿ ja mam AC a nie TH, wiêc tego nie mia³em okazji
>przetestowaæ.

Co ma piernik do wiatraka ? Ten spec jest przeciez TYLKO dla Ac,
dla Th mamy xorg-driver-video-nvidia.spec i tam ten upgrade jest
juz dawno.

Mail was send from https://www2.informatik.hu-berlin.de/
EASY and FREE access to your email anywhere: http://Mailreader.com/